Podróż w czasie: Jak ludzie rozmawiali o pozycjonowanie DWADZIEŚCIA lat temu

Niedrogie pozycjonowanie - bezproblemowy sposób tak aby Twoja strona internetowa wzleciała nad konkurencję

Podczas gdy Sieć trafił pod strzechy pozycjonowanie nie było jeszcze aż tak znaczące. Wówczas gdy byliśmy zainteresowani pewnym zagadnieniem to musieliśmy poznać adres określonej strony ewentualnie korzystaliśmy wraz z katalogów
webowych które grupowały witrynki internetowej wedle odpowiednych kategorii. Razem z progresem globalnej sieci coraz większą popularność uzyskiwały wyszukiwarki internetowe dzięki którym mieliśmy możliwość odnaleźć atrakcyjne naszej firmy tematy. W tej chwili najbardziej popualrną z nich jest z pewnością Bing jakkolwiek istnieją również swoim alternatywy np. Bing lub Yahoo. Chociaż najprawdopodobniej nikt nie ma wątpliwości iż to produkt marki z rezydencją w Mountain View jest królem na tymże polu. Można się na to obrażać ale to i tak nie odmieni istniejącego stanu sprawy. Gada się nawet, że jeśli jakiegoś elementu nie ma w Google to nie egzystuje i jest to po partii racja. Możemy się zżynać na taki stan sprawy ale nie posiadamy niemniej jednak nawet środków aby to przerobić. Stan rzeczy potrzebuje wyłącznie naszej akceptacji. Krocząc nadal tym tropem wskazane jest zahaczyć jak kolosalne istota grają przeszukiwania Google przy współczesnym marketingu tzw. e -commerce i rzecz pozycjonowania. W ubiegłym wieku wystarczyła banalna strona internetowa aby zaistnieć w internecie. W dniu dzisiejszym jest to baza wyjąwszy której dużo biznesów nie ma szans na utrzymanie się na rynku. Konsument poszszukający odpowiedniego wyrobu czy oferty szuka notorycznie przy sieci, zastanawia się i w dalszej kolejności dokonuje decyzji o zakupie. Jeśli prowadzisz swoje przedsiębiorstwo to bez dwóch zdań masz obowiązek ulokować pieniądze w pozycjonowanie.

Tutaj trzeba sobie stwierdzić wiele słów o pozycjonowaniu.
Ogólnie można powiedzieć, iż jest to wiele różnorakich działań które mają na celu zlokalizowanie naszej witryny na jak najkorzystniejszej pozycji w rezultatach wyszukań Google. Analizy statystyczne czytelnie pokazują, że liczy się w tym miejscu właściwie tylko 1-wsza strona z rezultatami. Jeżeli nasza witryna internetowa www odnajdzie się na drugorzędnych to nie zaakceptować mamy większych szans na zaistnienie w internecie a naszym samym świadomości potencjalnych odbiorców. Jeżeli jednak już wyszukasz się na pierwszej stronie (a w zasadzie Twa strona www) to najogromniejszą kilkalność mają strony będące w czołówce wyszukań. Około od pierwszego do trzeciego (nie uwzględniamy oczywiście tych witryn które zostały opłacona i jako reklamy za każdym razem są na czele).

Pozycjonowanie tworzy się przede wszelkim z czynności o charakterze SEO. Rozumiemy tutaj w pierwszej kolejności takie sprawy jak przyzwoicie wyznaczone frazy pod pozycjonowanie (słowa za pośrednictwem które prawdopodobny Internauta zostanie poszukiwał i do naszej firmy trafi). Np. jeżeli kierujemy warsztat fotograficzny to dawny by to tego typu słowa jak: foto, fotografie, fotografie, zdjęcia do dokumentów, wywoływanie zdjęcia, drukowanie zdjęcia, tanie foto tanie zdjęcia itp. Dodatkowo warto napomknąć na temat umiejscowieniu naszego miejsca tj. nazwa miasta bądź też okolicy w jakim znajduje się nasz punkt, w takim przypadku fraza przyjęła by postać np. foto warszawa. Bez wątpienia zakładów zajmujących się fotografią jest wiele natomiast co za tym idzie tego rodzaju fraza jest wysoce konkurencyjna co sprawia że nasze działania mają obowiązek zostać jeszcze wzmocnione poprzez szereg innych czynności. O ile dopiero budujemy naszą stronę internetową to zwróćmy uwagę które słowa umieszczamy na naszej stronie. Robot googla czyli program przeszukujący odmęty necie jest tak skonstruowany, iż widzi jedynie tekst przy postaci danego kodu np. html. Tym samym na własnej witrynie winny się odszukać takie słowa jak nadmienione już: foto, najlepsze foto itp. Ważnym jest aby były one umieszczone za każdym razem na początku akapitów tak zwanym. część „head” czyli h1 h2 h3 itd. jak i również w głównym znaczniku „Title” czyli tytuł. Do tego istotne jest linkowanie wewnętrzne czyli np. tagi którymi oznaczamy dane artykuły a klikając w nie możemy dotrzeć na treści o analogicznej tematyce. Dzięki tym linkom robot gogle szybciej pozna treść naszej strony a tym samym szybciej pozostanie ona zaindeksowana - zapisana i widoczna w rezultatach Google. Dodatkowo właściwe pozycjonowanie to także opisywanie artysta grafik, obrazków i zdjęć które umieszczamy na naszej witrynie. https://www.scribd.com/ W pierwszej kolejności to sama kategoria pliku np. grafiki mają możliwość mieć nazwę foto1, foto2, foto 3 itd. Prócz tego zdjęcia umożliwiają rozwijanie znaczników „alt” czyli opisów do fotografii i w tamtym miejscu również możemy umieścić wyrażenia kluczowe na jakich szczególnie nam zależy. Nie możemy naturalnie przesadzić z ich dozą ponieważ Google może to potraktować jako nieuczciwą postać pozycjonowania. Przy okazji wskazane jest dodać o takiej sprawy jak wielkość umieszczanych grafik. Kompresja bardzo często jest tutaj wskazana. Pomimo twierdzenia, że szybkość przesyłania danych empirycznych zwiększa się to jednak wielkie grafiki wyświetlają się dłużej skutkiem tego wpływają na przyjmowanie strony przez Internautę. Witryna www która wczytuje się wolno jest rzadziej odwiedzana za pośrednictwem użytkowników a jeśli w tej chwili na nią wchodzą to zirytowani długością ładowania prędko z niej uciekają. Ten aspekt też wpływa dzięki pozycjonowanie. Nie możemy na temat tym zapominać. Dodatkowo powinno się zadbać w tym miejscu o responsywność strony innymi słowy przystosowanie jej do różnorodnych urządzeń na których będzie wyświetlana np. komputer pc, laptop, ekran telewizora, smartfon czy tablet. Na całe szczęście w tym czasie jest wiele programów które ułatwiają budowanie stron www i to bez znajomości kodu html. Responsywność stron wydaje się w nich standardowym programem. W stosunku do tego uprzystępnia to w dostrzegalnej mierze pozycjonowanie.

Pozycjonowanie a content reklama

Jest to również wysoce istotny czynnik jaki oddziałuje na pozycję naszej witryny w wynikach Google. Content Marketing czyli w wolnym tłumaczeniu sprzedawanie za pomocą zawartości naszej strony. Więcej obrazują to przykłady. Np. prowadzimy zakład mechaniki wozów. Na naszej stronie contentem oprócz samych informacji o naszej firmie i propozycji mogą być takie artykuły jak np. „Jak dobrać najlepszy płyn do spryskiwacza w zimie, na jakie możliwości zwracać uwagę” - z jednej stron jest to pożyteczna wiedza, która jest przydatna dla naszego potencjalnego klienta albo „Kiedy należy wymienić opony - zużycie bieżnika”. Dajemy realną wartość pod postacią praktycznych porad a z drugiej strony zwiększamy prawdopodobieństwo że podana osoba to właśnie w naszym zakładzie zdecyduje się na wymianę tych przysłowiowych zimówek. Charakter content marektingu jest zależne oczywiście od branży w jakiej działy. Wydawać by się mogło, że nie wszędzie można go zastosować. Jednakże specjaliści z branży pokazują że można to zrobić wszędzie nawet jeśli sprzedajemy np. muszle klozetowe. Całokształt zależy od działu pomysłowego. W tym miejscu możemy gładko przejść do kolejnego zagadnienia ściśle powiązanego z wyżej opisanym zagadnieniem.

Social media i pozycjonowanie

Stosunkowo niedawno pozycjonowanie a obecność w social mediach nie była aż tak ważnym. W dzień dzisiejszy jest to nieodzowne. Takiego rodzaju platformy jak Nasza klasa, Youtube, Instagram, Twitter i jeszcze kilka mniej atrakcyjnych również mają spore przesłanie jeśli chodzi o pozycjonowanie naszej strony. Mogą ów lampy stanowić znakomity sposób w dotarcie do potencjalnego klienta i zbudowanie rozpoznawalności swej marki. Ważnym jest aby treści tam zamieszczane ukazywały się regularnie. Każda jednostka zajmująca się zawodowo social mediami powie, że wydaje się to klucz to odniesienia powodzenia.

Ponadto na pozycjonowanie wpływ mają takie operowania jak spersonalizowana reklama bing adwords. Nie wydaje się być to niedrogie narzędzie ale wysoce efektywne na zdobycie klienta obok założeniu, że jest wykorzystywana w umiejętny sposób. Po jaki sposób działa? Przypuśćmy że prowadzimy księgarnię www i chcemy zwiększyć zbyt. Aby pozycjonowanie było skuteczne musimy określić grupę docelową do której chcemy trafić i słowa kluczowe według wpisaniu których dana osoba będzie „bombardowana” reklamami z naszą księgarnią lub w tej chwili konkretnym tytułem którego przy danym czasie szuka. Google wie o nas raz za razem więcej a w związku z tym promocja przez nich oferowana jest bardzo skuteczna i po wielu przypadkach przynosząca zysk.

Pozycjonowanie i link bulding. Budowania sieci linków nie jesteśmy wstanie w podobny sposób w niniejszym względzie przeoczyć. W prostych słowach chodzi o to, że pozycja naszej strony i do niej „siła” zależy od liczby linków jakie do tej dziewczyny prowadzą i jakości ludzi linków czyli pozycji stron na których się znajdują. W tym względzie podstawę stanowią katalogi internetowe przytoczone już na początku tego artykułu. Tutaj jednak dopełniają inną funkcję niż miało to jeszcze miejsce jakiekolwiek kilka lat temu.
W jakim sposób możemy konstruować pozycję naszej strony jak i również od czego zacząć jeżeli interesuje nas pozycjonowanie. Dobrym rozwiązaniem w tym obrębie jest skorzystanie z pomocy specjalistów, którzy pomogą naszej firmie zbudować pozycję naszej strony. Warto w tym względzie zwracać uwagę na kilka istotnych szczegółów odnośnie agencji reklamowych/agencji seo tj. jakie projekty już zostały przez nią zrealizowane, jakie efekty przynoszą ich działania (czy istnieją natychmiastowe ale krótkotrwałe lub trwają dłużej ale odnoszą długofalowy skutek), jakiego wynagrodzenia żądają za swoje pomoce i czy sami są rozpoznawalni w internecie.